مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 18:402023-02-09اقتصادي

طرح اصلاح شبکه و روشنایی معابر 13 روستا در ایوان افتتاح شد


طرح اصلاح شبکه و روشنایی معابر 13 روستا در ایوان همزمان با دهه فجر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدسبحان حسنی معاون استاندار ایلام روز پنجشنبه در نهمین روز از دهه فجر در ایوان، در آیین بهره برداری از طرح اصلاح شبکه و روشنایی معابر 13 روستای ایوان حضور یافت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این آیین گفت: برای اصلاح شبکه و روشنایی معابر 13 روستای ایوان که آیین بهره برداری بصورت نمادین در روستای نرگسی این شهرستان برگزار شد 169 میلیارد ریال هزینه شده است.

محمد سبحان حسنی افزود: امروز علاوه بر بهره برداری از 13 طرح حوزه برق رسانی روستایی در ایوان، 6 طرح اصلاح و بهسازی شبکه برق نیز در روستاهای ویله و کله جوب، طرح توسعه شبکه فشار ضعیف هوایی نقاط مختلف روستایی، توسعه و اصلاح شبکه شهری، نیروگاه های خورشیدی خانگی 5 کیلو واتی و پروژه سیم به کابل شهری با اعتبار 235 میلیارد ریال کلنگ زنی و عملیات آنها نیز آغاز شد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات دولت در طول 44 سال از پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در مناطق محروم، گفت: خدمات رسانی به روستاها تثبیت جمعیت و مهاجرت معکوس را به دنبال دارد و امروز نیز شاهد هستیم که حدود 410 میلیارد ریال در حوزه برق در این شهرستان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اصلاح شبکه و روشنایی معابر 13 روستا در ایوان افتتاح شد

طرح اصلاح شبکه و روشنایی معابر 13 روستا در ایوان افتتاح شد