مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 19:002023-02-09سياسي

چهارمین مرحله از افتتاح و کلنگ زنی 112 پروژه شهرداری شیراز


همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، چهارمین مرحله از افتتاح و کلنگ زنی 112 پروژه شهرداری شیراز با اعتبار 13 هزار و 410 میلیارد تومان به حوزه قطار شهری اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این مراسم با حضور وزیر کشور، استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، شهردار کلانشهر شیراز، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، فرمانده سپاه فجر استان فارس، فرمانده انتظامی فارس و جمعی دیگر از مقامات مسئول با همراهی اصحاب رسانه در ایستگاه قهرمانان از خط دوم مجموعه قطارشهری شیراز برگزار شد.

گسترش خطوط چهارگانه مترو زیرپوست شهر در این آیین شهردار شیراز از عزم راسخ مدیریت شهری برای بهره برداری از کلان پروژه ها خبر داد.

محمدحسن اسدی در چهارمین مرحله از افتتاح و کلنگ زنی 112 پروژه شهرداری شیراز با اعتبار 13,410 میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: جشنواره عمرانی شهرداری شیراز همزمان با دهه مبارک فجر آغاز شده و تا اواسط اسفندماه سال جاری پروژه های مهم و تاثیرگذاری را تقدیم اهالی سومین حرم اهل بیت (ع) خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین مرحله از افتتاح و کلنگ زنی 112 پروژه شهرداری شیراز

چهارمین مرحله از افتتاح و کلنگ زنی 112 پروژه شهرداری شیراز