مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 19:102023-02-09سياسي

بیانیه جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب


جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان، بمناسبت سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و از عموم مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان، بمناسبت سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد؛ بسم الله الرحمن الرحیم 22 بهمن امسال مظهر اتحاد ملی و خنثی شدن راهبرد دشمن است.

(امام خامنه ای) انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی(ره) به تاسی از انقلاب نبوی و علوی، و نهضت عاشورایی، و جانفشانی و ایثارگری مردم مومن و شجاع وفادار با نثار جان مردان میدانی فداکار در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید این انقلاب در یک مقطع حساس و حاکمیت نظام سلطه با دیکتاتورترین و شقی ترین افراد تسلط یافته بر مردم شکل گرفت، و در مقابل خود دشمنان سرسخت و دیکتاتوری در جهان دارد.

این نبرد در حالی وارد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند خود شده که از جانب دشمن، کودتاها، ترورها، جنگ تحمیلی هشت ساله، فتنه 88، تحریم های فلج کننده، جنگ ترکیبی تمام عیار در دستور کار بوده را پشت سر گذاشته و در حال مبارزه و نبرد است.

دشمن در طی این مدت از هیچ تلاشی برای به شکست کشاندن این انقلاب دریغ نکرده، که با تدابیر امام خامنه ای و امت وفادار و ولایت مدار و بصیر تا کنون توفیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

بیانیه جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب