مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 19:252023-02-09بين الملل

شولتز در جریان خرابکاری آمریکا در خطوط نورد استریم بوده است


یک نماینده پارلمان آلمان می گوید صدر اعظم این کشور از عملیات خرابکارانه آمریکا در خصوص خطوط لوله گازی روسیه مطلع بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، یک قانون گذار آلمانی از سکوت صدراعظم این کشور در قبال افشای نقش آمریکا در انفجارهای خطوط لوله گازی نورد استریم روسیه انتقاد کرد.

ماکسیمیلیان کراه از اعضای پارلمان آلمان امروز پنج شنبه اعلام کرد که سکوت اولاف شولتز صدراعظم آلمان در برابر افشای نقش آمریکا در انفجارهای نورد استریم خود گویای همه چیز است.

این نماینده پارلمان آلمان در ادامه تاکید کرد که عدم واکنش شولتز به گزارش سایت قطره و به نقل ازافشاگرانه روزنامه نگار تحقیقی آمریکا، موید آن است که صدر اعظم باید از قبل در جریان عملیات دریایی سری آمریکا، که تحت پوشش رزمایش ناتو در دریای بالتیک در تابستان گذشته صورت گرفت، قرار گرفته باشد.

این قانونگذار آلمانی ابراز اطمینان کرد که دولت آلمان از قبل از سوی آمریکایی ها از خرابکاری در خطوط نورد استریم مطلع شده است.

به گفته کراه، این تنها توضیح برای سکوت ناشیانه شولتز است.

پیش از این سیمور هرش روزنامه نگار برنده جایزه پولیتزر در اظهاراتی فاش کرد که جو بایدن رییس جمهور آمریکا بعد از بیش از 9 ماه بحث و بررسی بسیار محرمانه در شورای امنیت ملی این کشور، دستور خرابکاری در خطوط لوله نورد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شولتز در جریان خرابکاری آمریکا در خطوط نورد استریم بوده است

شولتز در جریان خرابکاری آمریکا در خطوط نورد استریم بوده است