مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 19:352023-02-09سياسي

شهر بندرعباس باید به عنوان شهر الگوی دریایی شناخته و ساخته شود


شهر بندرعباس باید به عنوان شهر الگوی دریایی شناخته و ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر پنجشنبه همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر طی مراسمی با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهری و اعضای شورای شهر بندرعباس، پروژه بزرگ منظرگاه شهر بندرعباس و بوستان ساحلی بندرعباس به بهره برداری رسید.

این پروژه به طول هزار و 200 متر با 6 هزار هکتار استحصال و کف سازی 30 هزار متر مربع در 4 فاز اجرایی شده است و تعریض بلوار، ایجاد کندرو شامل کندرو شمالی به عرض 7 متر و کندرو جنوبی به عرض 9 متر، دو تندرو به عرض 13 متر و مسیر دوچرخه سواری 2 کیلومتر طول به عرض 4 متر بخشی از اقدامات انجام شده این پروژه است.

احمد وحیدی وزیر کشور در آیین بهره برداری از منظرگاه و پارک ساحلی بندرعباس ضمن گرامیداشت ایام،الله دهه مبارک فجر، عنوان کرد: بندرعباس مهم ترین شهر دریایی ایران است و ویژگی های این شهر ایجاب می کند تا بیش از پیش به توسعه گردشگری این شهر توجه کنیم چرا که آثار فرهنگی و اجتماعی مهمی نیز به دنبال دارد.

وی افزود: شهر بندرعباس باید به عنوان شهر الگوی دریایی شناخته و ساخته شود و دورنمایی روشن از توانمندی ها را به نمایش بگذارد ضمن اینکه یکی از ظرفیت های هرمزگان و بندرعباس، صنایع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر بندرعباس باید به عنوان شهر الگوی دریایی شناخته و ساخته شود

شهر بندرعباس باید به عنوان شهر الگوی دریایی شناخته و ساخته شود