مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 19:402023-02-09بين الملل

نامه محرمانه سال گذشته معاون رییس جمهور آمریکا


ایران یک ریال هم به عراق کمک نکرده است، صادرات نفت در عراق به 4 میلیون بشکه نفت رسیده در نتیجه آن ها به کمک ما نیاز ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محورهای گفت و گوی احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس را بخوانید: سال گذشته بود که معاون رییس جمهور آمریکا برای درخواست دیدار مستقیم با وزیر امور خارجه کشورمان 3 بار نماینده خود را فرستاد که آن ها گفتند می خواهند بدون حضور اروپایی ها این جلسه شکل بگیرد که با مخالفت وزیر امور خارجه ما رو به رو شد.

آمریکایی ها بعد از ناکامی در این موضوع به صورت مکتوب نامه ای نوشتند مبنی بر اینکه این 60 نفری که شما در لیست ترور قرار داده اید آن ها در آمریکا یک زندگی آرام ندارند و خواب و خوراک را از آن ها گرفته اید.

درخواست داده بودند که ما اسم این 60 نفر را از لیست ترور خارج کنیم در مقابل آن ها نام سپاه را از لیست تروریست ها خارج می کنند.

واقعیت مطلب این بود که بسیاری از کارها پیش رفته بود و تقریبا مذاکرات به پایان رسیده بود اما اروپایی ها و آمریکایی ها در تبادل نظری که با اتاق فکر خود داشتند به دنبال براندازی نظام بودند و برخی از گروه ها مانند سلطنت طلب ها و منافقین نیز به آن ها قول داده بودند با وحدت خود به براندازی نظام کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه محرمانه سال گذشته معاون رییس جمهور آمریکا

نامه محرمانه سال گذشته معاون رییس جمهور آمریکا