مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 19:452023-02-09سياسي

مرکز نیکوکاری شهدای امدادگر در هلال احمر زنجان افتتاح شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مرکز نیکوکاری جهادی شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر با همکاری کمیته امداد در نهمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در حاشیه افتتاح این مرکز نیکوکاری ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: هموطنانی در شکل گیری انقلاب اسلامی تلاش ها کرده و از جان خود گذشتند، این ایثار و فداکاری ها در سال 57 و سال های ماقبل فراموش نشدنی است.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با کمیته امداد وجه اشتراک های زیادی دارد، افزود: سال گذشته خانه هلال را در کمیته امداد راه اندازی کردیم و دهه فجر سال جاری نیز مرکز نیکوکاری در هلال احمر افتتاح می شود.

  وی گفت: این مسائل از چندین وجه حائز اهمیت است که طرح یاس یکی از طرح های کشوری است که در این استان نیز با همکاری کمیته امداد در حال اجراست و توانستیم بخشی از آموزش های عمومی و همگانی را به مددجویان این نهاد ارائه دهیم.

  موسوی با تشریح برنامه هایی که هلال احمر با کمیته امداد عملیاتی کرده است، ادامه داد: توزیع سبدهایی غذایی، آموزش برای خانواده های تحت پوشش این نهاد، کارکنان کمیته امداد و راه اندازی خانه هلال از جمله این برنامه ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نیکوکاری شهدای امدادگر در هلال احمر زنجان افتتاح شد

مرکز نیکوکاری شهدای امدادگر در هلال احمر زنجان افتتاح شد