مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-09ورزشي

بازی سختی را بردیم/ شجاعت بازیکنان عامل پیروزی تیم ما بود


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه همه بازی ها برای تیم صدرنشین و مدافع عنوان قهرمانی سخت است، گفت: شجاعت عامل پیروزی بازیکنان در دیدارهای سخت است.

- ایسنا/گلستان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه همه بازی ها برای تیم صدرنشین و مدافع عنوان قهرمانی سخت است، گفت: شجاعت عامل پیروزی بازیکنان در دیدارهای سخت است.

مهران حاتمی شامگاه امروز پنج شنبه 20 بهمن ماه 1401 پس از پایان دیدار دو تیم شهرداری گرگان و کاله آمل در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همه بازی ها برای تیم شهرداری گرگان به عنوان تیم صدرنشین و قهرمان دو دوره لیگ برتر بسکتبال کشور سخت است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه بازیکنان تیم مثل همیشه شهامت و شجاعت خود را نشان دادند، ادامه داد: آمادگی بازیکنان سبب شد تا نشان دهند برای روزهای سخت آماده هستند.

وی در خصوص وضعیت تیم در آستانه برگزاری پنجمین دیدار در رقابت های باشگاه های غرب آسیا خاطرنشان کرد: نگه داشتن شرایط فیزیکی بازیکنان در شرایطی که همیشه در بالای جدول باشد خیلی سخت است.

حاتمی با تأکید بر اینکه متأسفانه در این شرایط با تعطیلی یک ماهه لیگ مواجه هستیم تصریح کرد: قطعاً این تعطیلی به ضرر تیم است و به دنبال راهکاری هستیم تا تیم را در شرایط ایده آل حفظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی سختی را بردیم/ شجاعت بازیکنان عامل پیروزی تیم ما بود

بازی سختی را بردیم/ شجاعت بازیکنان عامل پیروزی تیم ما بود