مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 19:552023-02-09سياسي

چهره شهر ها باید از آسیب های اجتماعی پاک شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد بازآفرینی استان هرمزگان اولویت برای حاشیه نشین ها را برگرداندن آن ها به روستاها و ایجاد اشتغال و ارزش افزوده در روستاها دانست و اظهارکرد: - وزیر کشور رفع مشکلات مناطق حاشیه ای در شهر ها را بسیار جدی دانست و گفت: چهره شهر ها را باید از مظاهر آسیب ها پاک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد بازآفرینی استان هرمزگان اولویت برای حاشیه نشین ها را برگرداندن آن ها به روستاها و ایجاد اشتغال و ارزش افزوده در روستاها دانست و اظهارکرد: برای این مهم قرارگاهی را در وزارت کشور ایجاد کرده ایم و تلاش می کنیم سالانه برای پنج هزار روستا برنامه های اجرایی تدوین کنیم تا نقشه راهی برای حل مشکلات آن ها باشد.

وی ادامه داد: کاهش ازدواج، افزایش طلاق، مفاسد اخلاقی، اعتیاد، کودکان کار و معتادان متجاهر و در بعضی از مناطق خودکشی و اراذل و اوباش جزو مشکلاتی است که برای تک تک آن ها برنامه ریزی منسجمی ایجاد و در راستای رفع آن ها باید از ظرفیت تشکل های مردمی و حلقه های میانی نیز باید استفاده شود.

توجه به نماز و احداث دارالقرآن ها در برنامه های فرهنگی وزیر کشور تصریح کرد: برطرف کردن مشکل مناطق حاشیه ای بسیار جدی باید دنبال شود، اما اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره شهر ها باید از آسیب های اجتماعی پاک شود

چهره شهر ها باید از آسیب های اجتماعی پاک شود