مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 20:252023-02-09اقتصادي

برخورداری بیش از 320هزار نفر از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد از خدمات تامین اجتماعی


مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 320 هزار نفر از جمعیت این استان از خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی برخوردار هستند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 320 هزار نفر از جمعیت این استان از خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی برخوردار هستند.

رسول چراغ سحر روز پنجشنبه 20 بهمن ماه 1401 در جمع خبرنگاران افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کمتر از 20 درصد جمعیت کشور زیر پوشش بیمه های اجتماعی بودند و این میزان هم اکنون به بیش از 70 درصد رسیده است.

هم چنین کل جمعیت کشور از خدمات بیمه درمانی انواع صندوق های بیمه ای برخوردار هستند.

وی توسعه پوشش بیمه ای به اقشار جدید از جمله کارگران ساختمانی، زنان خانه دار، دانشجویان، خادمان مساجد، رانندگان، قالی بافان و ایثارگران و حمایت از طرح های بیمه ای خاص برخی مشاغل را از دیگر خدمات انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: بیش از یک میلیون نفر نیز در قالب کارگاه های زیر پنج نفر کارگر در حال حاضر از حمایت و معافیت بیمه ای برخوردار هستند که کمک بزرگی به پایداری این مشاغل به شمار می رود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که هم اکنون بیش از 53 درصد جمعیت کشور زیر پوشش خدمات و حمایت های سازمان تامین اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری بیش از 320هزار نفر از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد از خدمات تامین اجتماعی

برخورداری بیش از 320هزار نفر از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد از خدمات تامین اجتماعی