مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 20:252023-02-09سياسي

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل به مناسبت 22 بهمن


کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل با صدور بیانیه ای به مناسبت 22 بهمن، اقشار مختلف مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل با صدور بیانیه ای به مناسبت 22 بهمن، اقشار مختلف مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد، در متن این بیانیه آمده است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم راهپیمایی 22 بهمن یکی از بزرگترین مظاهر حضور مردم در صحنه است ، به اهداف بلند خود دست پیدا خواهد کرد.

در این مسیر مبارک بار دیگر پایتخت حسینی شهر اردبیل در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، همگام و همراه با ملت غیور و بیدار ایران اسلامی، با شعار ایران استوار؛ 44 سال افتخار ، لبیک گویان به فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) با حضوری باشکوه و شور انگیز ثابت خواهند کرد، ایران اسلامی در گام دوم انقلاب همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمندانه به سوی بالندگی و فتح قله های تمدنی پیش می رود.

کارکنان و شبکه های تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تکریم روح بلند بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، ایام فرخنده دهه فجر را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل به مناسبت 22 بهمن

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل به مناسبت 22 بهمن