مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 21:002023-02-09سياسي

زنان کشور ما حضور فعالی در عرصه های مختلف دارند


جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: زنان ما پا به پای مردان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش آفرین بوده و امروز نیز حضور فعالی در عرصه های مختلف دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سیدعلی حسینی نیا عصر پنج شنبه در آیین یادواره شهیده سمنبر عالی پور، اظهار داشت: زنان ما پا به پای مردان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش آفرین بوده و امروز نیز حضور فعالی در عرصه های مختلف دارند.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر افزود: ملاک و معیار دین داری و انقلابی گری همین شهدا هستند که امروز ما را گرد هم جمع کرده اند.

امام جماعت روستای سرمستان نیز در این مراسم، گفت: امام به ما عزت و به کشور ما شخصیت داد و امروز در سایه امام و نایب او و به واسطه خون پاک شهدا در این عالم حرف برای گفتن زیاد داریم.

حجت الاسلام سعید دیده بان با بیان اینکه شهدا ستاره های درخشان هستند، افزود: شهیده سمنبر عالی پور بین 9 شهید و ستاره درخشان روستای سرمستان مانند خورشیدی می درخشد و آبرویی برای روستای سروستان است.

وی با بیان اینکه شهدا آبروی همه ما هستند، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس مادران و خواهران فاطمی وار و زینب وار انقلاب و امام را یاری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان کشور ما حضور فعالی در عرصه های مختلف دارند

زنان کشور ما حضور فعالی در عرصه های مختلف دارند