مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 21:402023-02-09پزشكي

واکسیناسیون بیش از 520 هزار رأس دام در سیستان و بلوچستان


رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از واکسینه شدن بیش از 520 هزار رأس دام از جمعیت دامی استان علیه بیماری های خطرناک و واگیر دامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان، ویدا معزی اظهار داشت: از وظایف ذاتی و خدمات مستمر سازمان دامپزشکی کشور ایمن سازی جمعیت دامی علیه بیماری های خطرناک و واگیر دامی است.

وی با بیان اینکه این بیماری ها گاهاً علاوه بر خسارات گسترده اقتصادی سلامت جامعه انسانی و امنیت غذایی را نیز تهدید می کند، بیان کرد: از این رو کارشناسان دامپزشکی به صورت مستمر و در قالب طرح و برنامه های ابلاغی سازمان دامپزشکی کشور جمعیت دامی را علیه بیماری های مختلف واکسینه می کند.

رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در ایام دهه فجر نیز با هدف ارائه خدمت به بهره برداران، صیانت از سرمایه های دامی و امنیت غذایی در جامعه بیش از 520 هزار رأس دام از جمعیت دامی استان علیه بیماری های مختلف دامی مانند تب برفکی، آبله، بروسلوز، هاری، لمپی اسکین و غیره واکسینه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از 520 هزار رأس دام در سیستان و بلوچستان

واکسیناسیون بیش از 520 هزار رأس دام در سیستان و بلوچستان