مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 21:452023-02-09سياسي

میدان میوه و تره بار ساری به بهره برداری رسید


میدان بزرگ میوه و تره بار ساری پروژه ای بر زمین مانده بوده که بعد از 15 سال انتظار در دولت سیزدهم با اعتبار 120 میلیارد تومان در 155غرفه به مساحت 22 هکتار به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

- نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در حاشیه افتتاح میدان تره بار ساری با اشاره به اینکه طولانی شدن طرح های عمرانی مهم به هیچ عنوان زیبنده نظام اسلامی نیست، گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید با تلاش شبانه روزی این طرح ها را در کمترین زمان تکمیل کنند تا مردم از نتایج آن بهره مند شوند.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی به نقش موثر مسئولان دولت سیزدهم در تکمیل طرح میدان بار میوه و تره بار ساری، اشاره کرد و افزود: میدان میوه و تره بار ساری باید به عنوان مرکز درآمد حلال باشد و نمازخانه این مکان نیز باید پررونق باشد.

این مسئول به پروژه های بر زمین مانده همچون، نیروگاه زباله سوزی و جاده تاکام به ساری اشاره کرد و یادآور شد: لازم است فرماندار ساری برای تسریع در بهره برداری این پروژه های اولویت دار نیز جهادی و انقلابی عمل کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن، و مشارکت اثرگذار مردم ولایتمدار مازندران، تصریح کرد: مردم با شرکت گسترده در این راهپیمایی علاوه بر حفاظت و پاسداری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان میوه و تره بار ساری به بهره برداری رسید

میدان میوه و تره بار ساری به بهره برداری رسید