مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 21:552023-02-09اجتماعي

نوجوانان و جوانان باید جذب مساجد شوند


رییس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: کثیر افراد حاضر در مساجد افراد کهنسال هستند و اگر جوانان جذب مساجد نشوند در آینده مساجد بسته خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی نجف قلی زاده سرایی عصر روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به شور وافر مراسم دهه فجر در مدارس از گذشته تا کنون اظهار کرد: مراسم دهه فجر در مدارس از همان گذشته با پشتیبانی معاون و مدیریت مدارس بصورت پر شور و پر رونق اجرا می شد اما نصب و اجرای برنامه توسط دانش آموزان صورت می گرفت.

وی در خصوص دهه فجر سال جاری اظهار کرد: برنامه دهه فجر بصورت دانش آموز محور در مدارس به اجرا می شود که حتی فضا سازی مدارس نیز توسط خود دانش آموزان به انجام می شود.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه یادواره شهدا در مدارس خصوصاً مدارسی که در آن دانش آموز شهید وجود دارد یکی دیگر از برنامه های دهه فجر بود.

وی در خصوص جشنواره فرهنگی دهه فجر 44 اظهار کرد: این جشنواره در نه قالب از جمله سرود، تئاتر، نقاشی و غیره در سطح مدارس و در سطح نواحی و مناطق به انجام رسید که در ادامه این طرح، طرح راهیان نور در سطح استانی به چشم خواهد خورد که در خصوص این امر نقش دانش اموزان بسیار حائز اهمیت می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان و جوانان باید جذب مساجد شوند

نوجوانان و جوانان باید جذب مساجد شوند