مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 22:102023-02-09اجتماعي

استعداد یابی در مدارس توسط 33 هزار معلم تربیت بدنی انجام می شود


رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور گفت: استعداد یابی در مدارس توسط 33 هزار معلم تربیت بدنی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین بابویی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع 16 میلیون دانش آموزی که در 125 هزار مدرسه کشور مشغول به تحصیل می کنند، حدود سه میلیون نفر در سطح مدرسه دخیل در مسابقات آموزشگاهی بوده اند که در نهایت عصاره آن به حدود پنج هزار نفر در سطح کشور رسیده است.

وی افزود: مسابقات آموزشگاهی با نگاه عمیق و همراهی خوب وزیر آموزش و پرورش در حال گسترش و فراگیر شدن است و ورزش دانش آموزی محل شناسایی، تأمین و تربیت ورزشکار برای تیم های ملی کشور است.

به گفته بابویی، استعداد یابی ورزشی توسط 33 هزار معلم تربیت بدنی در کشور در حال انجام است و جشنواره های ورزشی مدارس خاستگاه ظهور استعدادهای ورزشی در هر کشوری محسوب می شود و از این رو افزایش سرانه فضاهای ورزشی در کشور و همچنین رونق المپیادهای ورزشی از اولویت کاری فدراسیون است.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور بیان داشت: از آنجایی که نفرات برتر این مسابقات، شالوده تیم ملی دانش آموزی کشور را تشکیل می دهند، تمام تیمها با قدرت وارد مسابقات شده اند و سرمربی تیم ملی جوانان کشور سطح مسابقات را بسیار مطلوب برشمردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعداد یابی در مدارس توسط 33 هزار معلم تربیت بدنی انجام می شود

استعداد یابی در مدارس توسط 33 هزار معلم تربیت بدنی انجام می شود