مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 22:452023-02-09سياسي

پیگیری سپاه کربلا برای برطرف کردن مشکلات عشایر مازندران


فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه عشایر تولید گوشت قرمز کشور را برعهده دارند، گفت: با مصوباتی که در همایش شبانان و گله داران تصویب شد، پیگیری خواهیم کرد که بخشی از مشکلات حوزه دامداری به خصوص عشایر در استان برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی در همایش تجلیل از شبانان و گله داران عشایر استان مازندران که در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور مسؤولان کشوری و استانی از گله داران و شبانان استان تجلیل کرده ایم.

وی با بیان اینکه بخشی از این مراسم مربوط به تجلیل برترین های بخش دامداری است، افزود: بخشی هم به عنوان احصای مسائلی است که توسط اندیشه ورزان این حوزه صورت گرفته است که با حضور مسؤولان استان برای حل مشکلات عشایر در این جلسه، تلاش می شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه عشایر تولید گوشت قرمز کشور را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: با مصوباتی که در این همایش صورت می گیرد، پیگیری خواهیم کرد که بخشی از مشکلاتی که در حوزه دامداری به خصوص عشایر در استان مازندران وجود دارد، برطرف شود.

روح الله اکبری مسؤول بسیج عشایر سپاه کربلا نیز در حاشیه این همایش افزود: عشایر قشری هستند که تمام تلاش خود را برای تولید گوشت قرمز و حفظ و نگهداشت دام انجام می دهند و شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری سپاه کربلا برای برطرف کردن مشکلات عشایر مازندران

پیگیری سپاه کربلا برای برطرف کردن مشکلات عشایر مازندران