مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 23:302023-02-09حوادث

کینه مرگبار پسر به خاطر ازدواج پدر


آخرین آمار کرونا در ایران/ انفجار مهیب گاز در میدان طبرسی مشهد/ گروگان 40 میلیارد تومانی آزاد شد/ ملاقات با شیطان!/ مرگ دخترک فال فروش زیر چرخ های سمند فراری/ سلاخی گوشی های سرقتی در خانه مالخر!/ کینه مرگبار پسر به خاطر ازدواج پدر - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (پنجشنبه بیستم بهمن ماه سال 1401) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  آخرین آمار کرونا در ایران مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به 7 میلیون و 565 هزار و 253 تن رسید.

بیشتر بخوانید انفجار مهیب گاز در میدان طبرسی مشهد برخورد بیل مکانیکی با لوله گاز شهری در میدان طبرسی مشهد منجر به انفجاری مهیب و مصدوم شدن 12 نفر شد.

بیشتر بخوانید گروگان 40 میلیارد تومانی آزاد شد پسر جوان کرمانی که 2 ماه قبل از سوی مردان مسلح ربوده و به خارج از کشور منتقل شده بود در عملیات ویژه پلیس بین الملل رها شد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

بیشتر بخوانید ملاقات با شیطان! اکنون به خودم آمده ام و تازه فهمیدم که به خاطر وسوسه های شیطانی با آن زن غریبه ارتباط برقرار نکردم، بلکه من با خود شیطان روبه رو شدم و با او ملاقات کردم اگرچه مقصر اصلی این ماجرای تاسف بار خودم هستم که برای مدتی همه محبت ها و عواطف همسرم را از یاد بردم و به دنبال هوسرانی خیابانی رفتم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کینه مرگبار پسر به خاطر ازدواج پدر

کینه مرگبار پسر به خاطر ازدواج پدر