مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 00:202023-02-09سياسي

اجرای ویژه برنامه بوم گردی انقلاب در یزد+ عکس


همزمان با چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی طرح بوم گردی انقلاب با همت هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد در این شهر میراث جهانی برگزار شد.

- حجت الاسلام مهدوی نژاد، مسئول هیئت انصار ولایت یزد درباره این طرح به خبرنگار فارس از این استان با بیان این که تقریباً نیمی از جمعیت کشور، نوجوانان و جوانانی هستند که با فرهنگ انقلاب اسلامی آشنا نیستند، اظهار کرد: متأسفانه تغذیه فکری این قشر توسط دشمنان نظام تأمین می شود و جوانان ما را علیه انقلاب برمی انگیزد.

وی اجرای پویش های نصب پرچم، جشن های خانگی انقلاب و قصه های انقلاب، برپایی نمایشگاه صعود 40 ساله، طنز انقلاب و بوم گردی انقلاب اسلامی را از جمله طرح های در دستور کار برای آشنایی جوانان و نوجوان یزدی با اهداف و تاریخ انقلاب دانست و افزود: خوشبختانه این مهم با استقبال خوب نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مهدوی نژاد گفت: اجرای طرح بومگردی انقلاب یزد توسط شاهدان عینی وقایع انقلاب در مکان های حماسه خیز انقلاب سال 57 در یزد، انجام می شود و در این مهم نوجوان و جوانان بدون هیچ واسطه ای از زبان شاهدان عینی در جریان حقایق انقلاب قرار می گیرند.

مسئول هیئت انصار ولایت یزد بر ضرورت و اهمیت اجرای این طرح تأکید و خاطرنشان کرد: اگر بومگردی انقلاب در کل کشور فراگیر و نهادینه شود، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه بوم گردی انقلاب در یزد+ عکس

اجرای ویژه برنامه بوم گردی انقلاب در یزد+ عکس