مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 01:052023-02-09اقتصادي

مرکز گردشگری ساحلی دریایی در گناوه افتتاح شد


همزمان با نهمین روز دهه مبارک فجر فاز نخست مرکز گردشگری ساحلی دریایی بندر گناوه با سرمایه گذاری 135 میلیارد تومان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل سجادی منش عصر پنج شنبه در آیین افتتاح گردشگری اظهار داشت: این مجموعه گردشگری در زمینی به مساحت 6 هزار و 500 متر مربع با اشتغال 12 نفر احداث شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: حجم سرمایه گذاری در این پروژه 135 میلیارد تومان همراه با زمین این مجموعه است.

وی با نگاه مثبت و ویژه استاندار و مسئولان استانی در توسعه روستاها را در حوزه گردشگری را در دستور کار قرار دادیم افزود: در هفته دولت پروژه ای را در روستاهای عسلویه با یک سرمایه گذار خارجی و مبلغ قابل توجه کلنگ زنی شد سجادی منش بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 2 هزار و 650 میلیارد تومان پروژه گردشگری در استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی شده است.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به استان بوشهر بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در سفر آتی رییس جمهور به استان بوشهر نیز یک هزار و 800 میلیارد تومان پروژه گردشگری در استان بوشهر افتتاح و اجرایی می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر تصریح کرد: 6 هتل در استان بوشهر کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد که از این 6 هتل، چهار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز گردشگری ساحلی دریایی در گناوه افتتاح شد

مرکز گردشگری ساحلی دریایی در گناوه افتتاح شد