مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 05:152023-02-10بين الملل

50 شرکت صنعتی رژیم صهیونیستی اعتصاب می کنند


50 شرکت وابسته به صنعت موسوم به فناوری پیشرفته رژیم صهیونیستی از اعتصاب بزرگ در اعتراض به اصلاحات قضایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از روسیا الیوم، بیش از 50 شرکت صنعتی فناوری پیشرفته رژیم صهیونیستی در اعتراض به اصلاحات قضایی که دولت بنیامین نتانیاهو قصد اجرای آن را دارد، مشارکت کارکنان خود را در اعتصابی که قرار است دوشنبه آینده برگزار شود، اعلام کردند.

اعتصاب و تظاهرات اعتراضی کارکنان این شرکت های هایتک در خارج از ساختمان کنست در قدس اشغالی سازماندهی خواهد شد، در زمانی که قرار است کمیته وزارتی قانونگذاری رژیم صهیونیستی برای بررسی پیش نویس اصلاحات پیشنهادی تشکیل جلسه دهد.

در میان شرکت هایی که اعلام کرده اند قصد پیوستن به اعتصاب را دارند، صندوق شرکای TLV است که اتوبوس رایگان برای کارگران شرکت کننده در اعتصاب در نظر گرفته است.

شرکت لیموناد نیز به کارمندان خود اجازه اعتصاب می دهد و وسایل حمل و نقل را برای آنها به محل تظاهرات فراهم می کند.

سایر شرکت های شرکت کننده در این اعتصاب عبارت از Natural Intelligence، Apsplayer، شرکت های سایبری CheQ، Iron Sars، Hello Heart، Trigo، SKAI، AirViz Drones، INX، Algosk، Sorbet و ده ها شرکت نرم افزاری و بیوتکنولوژیکی دیگراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 شرکت صنعتی رژیم صهیونیستی اعتصاب می کنند

50 شرکت صنعتی رژیم صهیونیستی اعتصاب می کنند