مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 06:152023-02-10ورزشي

اسکیت به ورزش دانش آموزی برمی گردد


رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: اسکیت یکی از رشته های مهمی است که در دستور کارمان قرار دارد و بدنبال برنامه ریزی برای آن هستیم و تلاشمان این است بتوانیم مجدد این رشته را احیا کنیم.

- حسین بابویی رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارکه فجر در رده سنی دختران و پسران متوسطه دوم در 5 رشته فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال و دو ومیدانی مسابقاتی برنامه ریزی کردیم.

وی افزود: 280 تیم درقالب منتخبان استان ها که همه آن ها نیز بنام شهدای دانش آموز استان خودشان نام گذاری شده  بودند در این مسابقات حضور داشتند و این فرصت بسیار مغتنمی شد که بتوانیم به بهانه برگزاری مسابقات، موضوع  مهم فرهنگ شهادت و ایثار را نیز برای دانش آموزان مان تشریح کنیم.

به گفته بابویی، با حمایت وزیر آموزش و پرورش قرار است تیم های منتخب دانش آموزی را در مسابقات بین المللی شرکت دهیم و این مسابقات در بعضی از رشته های انتخابی تیم ملی دانش آموزی در سطح جهان مهم است.

وی ادامه داد: ما در استان هرمزگان میزبان دانش آموزان در دو رشته دو ومیدانی و فوتسال در بخش دختران و پسران بودیم که الحق والانصاف میزبانی بسیار بسیار خوبی را با مدیریت خوب و اثر گذار آقای قویدل انجام دادند که باید از زحمات ایشان و همکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکیت به ورزش دانش آموزی برمی گردد

اسکیت به ورزش دانش آموزی برمی گردد