مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 06:502023-02-10سياسي

همیاری بنیاد ملی نخبگان و بنیاد البرز در شناسایی استعدادها


در رویداد فناوران البرز موضوع شناسایی استعدادها با همکاری سه مجموعه بنیاد ملی نخبگان، سازمان اوقاف و بنیاد البرز به عنوان یک وقف علمی مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم اولین رویداد فناوران البرز با حضور باقری مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیاوش ملکی فرد معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با بیان اینکه برای کسانی که دانش بنیان نشده اند برنامه داریم، گفت: می توانیم راه اتصال با گروه های شتاب دهنده باشیم تا شتابدهنده های دانش بنیان کمک هایی برای سرمایه گذاری برایشان رقم بخورد و پس از اینکه به یک شرکت دانش بنیان تبدیل شدند ما هم به آنها کمک خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم حیدر ارشدی -مدیرعامل بنیاد البرز- با بیان اینکه وقف می تواند امروز به ح زه علم و فناوری کمک کند اظهار کرد: امروز یکی از مأموریت های غایی ما حمایت از وقف های دانش بنیان است.

یکی از نم نه های وقف عرمی ما.

بنیاد فرهنگی البرز رقم خورده است که 60 سال تپسط حسینعلی البرز این مهم اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: در سال جاری این بنیاد فراخوان جایزه البرز 1402 را اعلام کرد، در این فراخوان 150 شرکت و شخص حقیقی تا به امروز ثبت نام کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همیاری بنیاد ملی نخبگان و بنیاد البرز در شناسایی استعدادها

همیاری بنیاد ملی نخبگان و بنیاد البرز در شناسایی استعدادها