مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-10سياسي

نماینده مجلس: رمز موفقیت و ماندگاری جمهوری اسلامی وفاداری مردم است


نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه مردم به نظام جمهوری اسلامی وفادار هستند، گفت: رمز ماندگاری و موفقیت نظام جمهوری اسلامی وفاداری مردم به نظام است.

- جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: رمز موفقیت و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی وفاداری مردم به نظام است.

وی افزود: واقعیت این است که مردم نظام جمهوری اسلامی را به خاطر ظلم ستیزی و عدالت محوری دوست دارند و نسبت به آن وفادار هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم و نظام جمهوری اسلامی را به خاطر فساد ستیزی و استقلال خواهی دوست دارند و این استقلال یک غرور ملی برای کشور ما است.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: این ها باعث شده که نظام از حمایت مردم برخوردار باشد و مردم به این نظام وفادار بمانند.

وی افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پیشرفت های خوبی در حوزه توسعه زیرساخت ها را شاهد بوده ایم و در حوزه های علم و فناوری دفاعی امنیتی و نظامی اقدامات بزرگی انجام شده و ما شاهد تحول در این حوزه ها بوده و هستیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما با وجود همه تحریم ها به پیشرفت هایی در حوزه های مختلف دست یافته ایم و در بعضی حوزه ها با کشورهای پیشرفته همچون کشورهای اروپایی وارد رقابت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: رمز موفقیت و ماندگاری جمهوری اسلامی وفاداری مردم است

نماینده مجلس: رمز موفقیت و ماندگاری جمهوری اسلامی وفاداری مردم است