مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 08:552023-02-10اقتصادي

مراکز عرضه گوشت گوسفند با قیمت مناسب در کرمانشاه ایجاد می شود


استاندار کرمانشاه از شهرداری و جهاد کشاورزی خواست با همکاری اصناف، تا نیمه اول اسفند نسبت به راه اندازی مکان هایی جهت عرضه مستقیم گوشت گوسفند با قیمت مناسب در مناطق مختلف شهر کرمانشاه اقدام کنند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از شهرداری و جهاد کشاورزی خواست با همکاری اصناف، تا نیمه اول اسفند نسبت به راه اندازی مکان هایی جهت عرضه مستقیم گوشت گوسفند با قیمت مناسب در مناطق مختلف شهر کرمانشاه اقدام کنند.

محمدطیب صحرایی در نشست ستاد تنظیم بازار استان -ویژه ساماندهی گوشت قرمز- اظهار کرد: تنظیم نرخ عادلانه گوشت گوسفند در کرمانشاه و فراهم کردن امکان خرید مناسب برای مردم، یک دغدغه جدی برای مدیریت ارشد استان است.

وی افزود: قیمت دام زنده در تهران گران تر از کرمانشاه است، ولی قیمت گوشت در قصابی های این شهر، ارزان تر از کرمانشاه است و این اختلاف قیمت نشان دهنده وجود مشکلاتی در بازار گوشت کرمانشاه است که باید حل شود.

وی بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای عرضه گوشت قرمز با قیمت مناسب در مناطق مختلف شهر کرمانشاه و شهرستانها تاکید کرد و گفت: تا هفته اول اسفند، جهاد کشاورزی و شهرداری با کمک اصناف و نظارت دامپزشکی باید نسبت به جانمایی مکان هایی برای عرضه بهداشتی گوشت قرمز با قیمت مناسب در مناطق هشت گانه شهر کرمانشاه و تجهیز آنها اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز عرضه گوشت گوسفند با قیمت مناسب در کرمانشاه ایجاد می شود

مراکز عرضه گوشت گوسفند با قیمت مناسب در کرمانشاه ایجاد می شود