مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-10سياسي

6 پروژه گازرسانی در گناوه افتتاح و اجرا شد


همزمان با دهه مبارک فجر، 6 پروژه گازرسانی با اعتبار 320 میلیارد ریال در گناوه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی شهرستان گناوه اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در واقع پیروزی جبهه حق بر باطل بود و در ایام الله دهه فجر باید خدمات نظام اسلامی به مردم را به خوبی تبیین کنیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین افزود: مقایسه عملکرد و خدمات نظام اسلامی به مردم با دوران پیش از انقلاب، نشان دهنده حجم عظیم خدمات رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید این خدمات به مردم اطلاع رسانی شود که رسانه ها در این مسیر نقش ویژه ای دارند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در گناوه و دیلم، طرح ها و پروژه های متنوعی در حوزه های گردشگری، آبرسانی، برق رسانی، گازرسانی، صنعتی و تولیدی و درمانی و …افتتاح و یا اجرایی شدند و روند خدمت رسانی باید تداوم یابد.

محمدی زاده تصریح کرد: دولت سیزدهم با خدمات جهادی در راستای رضایت مندی مردم گام برداشته و بحمدالله روز به روز نیز این خدمات گسترده تر شده است استاندار بوشهر با اشاره به پروژه های گازرسانی شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: بخش زیادی از جمعیت استان از گاز برخوردار هستند و بزودی تمام جمعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 پروژه گازرسانی در گناوه افتتاح و اجرا شد

6 پروژه گازرسانی در گناوه افتتاح و اجرا شد