مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-10اقتصادي

واگذاری پر ابهام املاک شهرداری برای تسویه بدهی ها


عدم وجود اطلاعات کافی و عدم ارائه اسناد مطالعاتی برای واگذاری املاک از جمله موضوعاتی است که در میان اظهارات برخی از اعضای شورای شهر در مورد واگذاری املاک شهرداری به چشم می خورد.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ 27 دی ماه و در جریان صد و بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران بود که علیرضا زاکانی از تسویه مطالبات و بدهی های بانک شهر از طریق تهاتر املاک خبر داد و گفت: با بانک شهر در حال تهاتر هستیم و تسویه مطالبات و بدهی ها را از طریق تهاتر املاک دنبال می کنیم تا بتوانیم بدهی ها را کاهش دهیم.

همین کار را با سایر بانک ها نیز دنبال می کنیم و باید حکمی برای ما مشخص شود که این تسویه بدهی ها را از طریق تهاتر و مسیر قابل قبول از سوی شهرداری و شورا و بر اساس کارشناسی رسمی انجام دهیم.

موافقت شورای شهر با یک لایحه پر ابهام 11 بهمن ماه همزمان با یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران، لایحه شهرداری تهران در خصوص مجوز فروش، انجام معاملات و واگذاری شش فقره املاک متعلق به شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اکثریت اعضای شورای شهر با واگذاری و فروش شش ملک شهرداری تهران در مناطق مختلف موافقت کردند تا بدین ترتیب بدهی شهرداری پایتخت به بانک شهر تسویه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری پر ابهام املاک شهرداری برای تسویه بدهی ها

واگذاری پر ابهام املاک شهرداری برای تسویه بدهی ها