مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-10اقتصادي

عملیات اجرایی اولین واحد مرغ مادر گوشتی در گناوه آغاز شد


عملیات اجرایی اولین واحد مرغ مادر گوشتی 60 هزار قطعه ای با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی در روستای کوهک شهرستان گناوه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده در این آیین اظهار داشت: همزمان با دهه فجر، عملیات اجرایی اولین واحد مرغ مادر گوشتی 60 هزار قطعه ای در گناوه آغاز شد.

استاندار بوشهر افزود: با تکمیل این پروژه که امروز به همت سرمایه گذار بخش خصوصی عملیات اجرایی آن آغاز شد، زنجیره تولید مرغ در منطقه تکمیل می شود.

استاندار بوشهر افزود: این اقدام ها به تنهایی کافی نیست و باید ظرفیت های بیشتری در راستای توسعه این صنایع و تولید مرغ مورد نیاز استان و منطقه ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه افتتاح این طرح ها نمونه ای از کارهای جهادی و انقلابی است افزود: با همکاری و تعامل بسیار خوب بین مسئولان شهرستانی و استانی اقدامات موردنیاز برای راه اندازی این واحد انجام شد تا کار در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام برسد و امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه هستیم.

فاز نخست پروژه واحد مرغ مادر گوشتی 60 هزار قطعه ای با سرمایه گذاری 650 میلیارد ریال، تولید 30 هزار قطعه ای، اشتغال 30 نفر در روستای کوهک شهرستان گناوه آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی اولین واحد مرغ مادر گوشتی در گناوه آغاز شد

عملیات اجرایی اولین واحد مرغ مادر گوشتی در گناوه آغاز شد