مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-10سياسي

مردم به بیگانگان اجازه دخالت نمی دهند/ دشمن را روسیاه کردیم


مردم در 22 بهمن یک بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان می دهند و به آنان ثابت می کنند اجازه دخالت در امور داخلی کشور را به احدی نمی دهند.

- محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر ضرورت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال دشمنان در یک جنگ ترکیبی هجمه زیادی علیه کشورمان کردند و باعث آشوب شدند، مردم باید در این روز یک بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان دهند و به آنان ثابت کنند اجازه دخالت در امور داخلی کشور را به بیگانگان و هیچ احدی نمی دهند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمنان انقلاب بر این است تا با استفاده از تحریم ها و فشار مردم را از نظام و انقلاب دور کنند، گفت: دشمنان امید داشتند که با فشار و تحریم مردم را از نظام و انقلاب دور کنند، اما با ایستادگی ملت روسیاهی برای دشمنان باقی مانده است.

وی تاکید کرد: ملت ایران قطعاً با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفرینی می کنند و وحدت و اتحاد ملی خود را به جهانیان نشان می دهند.

مردم با حضور خود در صحنه مشت محکمی بر دهان دشمنان که به دنبال دوقطبی سازی کشور بودند، می زنند و اتحاد و همبستگی خود را به آنان نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به بیگانگان اجازه دخالت نمی دهند/ دشمن را روسیاه کردیم

مردم به بیگانگان اجازه دخالت نمی دهند/ دشمن را روسیاه کردیم