مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 10:012023-02-10سياسي

تلفات جاده ای آذربایجان شرقی بالاست/ خارج شدن از بن بست با بزرگراه ورزقان- نوردوز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امروز در آیین افتتاح باند رفت قطعه اول بزرگراه خواجه- ورزقان،  اظهار کرد: این طرح از جمله طرح های نیمه تمام استان بود که با پیگیری نمایندگان منطقه در مجلس و مسئولان دولتی و تامین منابع ملی از سوی شرکت ملی مس ایران و مجتمع مس سونگون پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: البته به وضع موجود راضی نیستیم و تلاش می کنیم که ادامه این بزرگراه تا مرز نوردوز تکمیل شود که گام موثری در رهایی منطقه از بن بست و توسعه حمل ونقل و ترانزیت خواهد بود.

خرّم گفت: تلفات جاده ای استان بالاست و باید تلاش کنیم با احداث راه های جدید، سفر امن و مطمئن را برای مردم ممکن کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به همدلی و انسجام مردم منطقه، گفت: برخی از طرح هایی که از گذشته آغاز شده نواقصی دارند که باعث ناراحتی و نارضایتی مردم شده و باید تلاش کنیم تا این نواقص برطرف شود.

وی با اشاره به افتتاح پل تقاطع غیرهمسطح هریس، گفت: این پروژه از ضروریات دسترسی به شهرستان هریس بود که امروز با بیش از چهار کیلومتر طول افتتاح شد و امیدواریم باعث تسهیل در رفت وآمد اهالی این شهرستان و مسافران شود.

خرّم با تاکید بر اینکه تعریض 20 کیلومتر از جاده هریس و ساخت دو سد این شهرستان در سال آینده اولویت ما خواهد بود، افزود: تلاش می کنیم هر طرحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات جاده ای آذربایجان شرقی بالاست/ خارج شدن از بن بست با بزرگراه ورزقان- نوردوز

تلفات جاده ای آذربایجان شرقی بالاست/ خارج شدن از بن بست با بزرگراه ورزقان- نوردوز