مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 10:152023-02-10سياسي

مسؤولان قوانین را برای تسهیل امور به نفع مردم تفسیر کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خطاب به مسؤولان گفت: مسؤولان اجرایی باید با مردم منعطف ترین رفتار را داشته باشند و قانون را به نفع مردم تفسیر کنند چرا که در این مسیرمی توانیم از اختیارات قانونی استان استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از فریدن، معحمدرضا جان نثاری،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در آیین افتتاح  پروژه های عمرانی شهرستان فریدن به  مناسبت دهه فجر اظهار داشت: مسأله مهم در منطقه غرب اصفهان نگهداشت جمعیت است، چرا که اگر  شرایط برای زندگی و کسب و کار مردم فراهم نشود، مهاجرت و حاشیه نشینی رخ می دهد.

وی با اشاره به پتاسیل بالای منطقه فریدن ادامه داد: اگر شرایط ایجاد شغل مانند احداث مجتمع های گلخانه ای در منطقه فراهم و از آنها حمایت شود این امر موفقیت آمیز خواهد بود و باعث مهاجرت معکوس به شهرستان خواهد شد.

جان نثاری با بیان اینکه کار اقتصادی، ایثار است، تاکید کرد: افراد با ایجاد اشتغال و کار آفرینی به جمهوری اسلامی خدمت می کنند که نوعی ایثار است و کارآفرینان شایسته گرفتن مدل افتخار هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خطاب به مسؤولان بیان کرد: کار را به نفع مردم تفسیر کنید، آنقدر انعطاف داشته باشید که مشکل مردم حل شود؛ مسؤولان اجرایی باید با مردم منعطف ترین رفتار را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان قوانین را برای تسهیل امور به نفع مردم تفسیر کنند

مسؤولان قوانین را برای تسهیل امور به نفع مردم تفسیر کنند