مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-10فرهنگي

اختتامیه رویداد «مشق مادر» در قزوین برگزار شد


اختتامیه رویداد «مشق مادر» شامگاه 20 بهمن 1401 با حضور رییس حوزه هنری کشور، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد و استاندار قزوین برگزار شد.

- ایسنا/قزوین اختتامیه رویداد مشق مادر شامگاه 20 بهمن 1401 با حضور رییس حوزه هنری کشور، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد و استاندار قزوین برگزار شد.

برگزاری رویداد مشق مادر که با هماهنگی حوزه هنری قزوین در 30 استان کشور در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) صورت گرفته بود، شب گذشته 20 بهمن 1401 با حضور رییس حوزه هنری کشور، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد و استاندار قزوین با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

محمد مهدی دادمان، رییس حوزه هنری کشور، در این برنامه اظهار کرد: رویداد مشق مادر علاوه بر اینکه فرصتی برای عرض ارادت به حضرت زهرا(س) بود ظرفیت خوشنویسی را نیز نمایان کرد.

وی افزود: تا به امروز کمتر برنامه هایی را به صورت جمعی برای به نمایش گذاشتن هنر خوشنویسی در سراسر کشور داشتیم اما این رویداد فرصتی بود که ظرفیت های هنر خوشنویسی به نمایش گذاشته شود.

رییس حوزه هنری کشور تصریح کرد: رویداد مشق مادر فرصتی بود که بانوان هنرمند در حوزه خوشنویس از سراسر کشور گرد هم بیایند و خوشنویسان کار بلد با یکدیگر آشنا شوند و از این طریق زیبایی هنر خوشنویسی به دست بانوان خوشنویس برای همه مردم ایران به نمایش در بیاید و برای آیندگان به یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه رویداد «مشق مادر» در قزوین برگزار شد

اختتامیه رویداد «مشق مادر» در قزوین برگزار شد