مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-10سياسي

راه شهدا را بدون شعارزدگی باید ادامه دهیم


معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت اقتصاد و دارایی گفت: ما باید راه شهدا را بدون وقفه و یا شعارزدگی ادامه داده و بر تقویت آرمان های ارزشی و دینی بیفزاییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ذبیح اله سلمانی شامگاه پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید سید فراهم اسدی از شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد: ایام دهه فجر بهترین فرصت برای یادآوری خاطرات و رشادت شهدای انقلاب و دفاع مقدس است چرا که امروز همه سرمایه های مادی و معنوی را در سایه جانفشانی و رشادت شهدا داریم.

وی تصریح کرد: اگر امروز در کشور آسایش، امنیت و اقتداری وجود دارد در سایه خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است و ما باید به نیابت از این شهدا قدردان خانواده های آنها بوده و در گره گشایی از مشکلات آنها مسئولیت سنگینی را احساس کنیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت اقتصاد و دارایی گفت: متأسفانه برخی از صاحب منصبان در بها دادن به جایگاه شهدا و ایثارگران دچار خطا و انحراف شدند در حالی که در نظام اداری و اجرایی کشور باید ارزش ها و آرمان ها پاس داشته شود.

سلمانی افزود: ما باید بدون ادعا و بدون شعارزدگی در عمل راه عزتمند شهیدان و ایثارگران را ادامه دهیم و به معنای واقعی ثابت کنیم که راه آنها بالنده و زنده است و هیچ حرکتی نمی تواند خللی در اراده این ملت برای پیمودن راه شهدا به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه شهدا را بدون شعارزدگی باید ادامه دهیم

راه شهدا را بدون شعارزدگی باید ادامه دهیم