مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-10فرهنگي

شب پرحاشیه«فجر» برای نسخه «مزخرف» یک فیلم!/تولد یک قهرمان در ملت


آخرین نشست رسانه ای روز نهم جشنواره فیلم فجر در حالی بامداد امروز در پردیس ملت برگزار شد که مهرداد خوشبخت نسخه به نمایش درآمده از فیلم خود را «مزخرف» توصیف کرد! - آخرین نشست رسانه ای روز نهم جشنواره فیلم فجر در حالی بامداد امروز در پردیس ملت برگزار شد که مهرداد خوشبخت نسخه به نمایش درآمده از فیلم خود را مزخرف توصیف کرد! خبرگزاری مهر - گروه هنر: مهر سیمرغ عنوان بسته خبری-تحلیلی روزانه ای است که به مرور متن و حاشیه چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر می پردازد.

هر روز می توانید با مهر سیمرغ 41 در جریان آخرین تحولات بزرگ ترین رویداد سینمایی کشور، در تازه ترین دوره برگزاری قرار بگیرید.

امروز جمعه 21 بهمن ماه و هم زمان با دهمین و آخرین روز اکران فیلم های چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر، در پردیس سینمایی ملت و سایر سینماهای مردمی با دهمین شماره از مهر سیمرغ 41 همراه شوید.

چهره روز؛ بابک حمیدیان دیروز پردیس سینمایی ملت شاهد تولد یک قهرمان بود.

هرچند فیلم سینمایی غریب به عنوان تازه ترین ساخته محمدحسین لطیفی نظرتان موافق و مخالف متعددی در میان اصحاب رسانه داشت اما تقریباً در این گزاره همه متفق القول بودند که حالا سینمای ایران شمایلی احترام برانگیز و ماندگار از یکی از شهدای شاخص دفاع مقدس را برای ویترین خود پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب پرحاشیه«فجر» برای نسخه «مزخرف» یک فیلم!/تولد یک قهرمان در ملت

شب پرحاشیه«فجر» برای نسخه «مزخرف» یک فیلم!/تولد یک قهرمان در ملت