مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:062023-02-10سياسي

جهادگرانی که جلوی تلف شدن دام عشایر را گرفتند+عکس


خبرگزاری فارس - بوشهر، فاطمه مظفری پور: مردی بلند قد و لاغر اندام با لباس قشقایی به سمتم آمد.

کلاهش را اندکی صاف کرد و با برقی که در چشمش از خوشحالی جریان داشت از شکرگزاری عشایر منطقه دشتستان سخن گفت؛ این روزها برکت از آسمان و زمین می بارد، زمین هایمان به یمن باران الهی جامه سبز به تن دارند و از دهه فجر امسال با اجرای طرح رایگان واکسیناسیون، دیگر دلهره مرگ دام هایمان را نداریم.

او از همت بسیج سازندگی برای بهره وری از آب باران می گفت؛ ناصر می گوید باران های سیل آسایی که می توانست تمام زندگی و اشتغال ما را نابود کند، به همت جهادگران، کنترل شده است و کشاورزی و دامداریمان بر وفق مراد است.

مطالبه عشایر استان بوشهر یارانه نهاده های دامی است ناصر عادلی لباس سفید رنگش را صاف می کند و اینبار با آب و تاب هیجانی که در گفتارش پیداست از استقبال دامداران از آموزش رایگان گروهای جهادی دامپزشکی می گوید.

وقتی از ناصر می پرسم که مطالبه شما از مسئولان چیست، لبخند دندانهایش را این بار پنهان نمی کند و می گوید؛ ما دامداران همواره خدمتگزار مردم خود بوده ایم و بر هیچ کس پوشیده نیست که بخشی از غذای گوشتی خانواده ها از همت دامداران عشایر سرچشمه می گیرد اما تخصیص یارانه نهاده های دامی اصلی ترین مطالبه ما دامداران است چراکه همین امر می تواند اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگرانی که جلوی تلف شدن دام عشایر را گرفتند+عکس

جهادگرانی که جلوی تلف شدن دام عشایر را گرفتند+عکس