مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-10سياسي

روایتی زیرگنبد کبود یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری


شانزدهمین نمایشگاه گردشگری با حضور موثر و پرشور هنرمندان صنایع دستی استان یزد از تاریخ 17 الی 21 بهمن ماه به مناسبت ایام الله دهه فجر در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، امسال نمایشگاه در دو گروه صنایع دستی و گردشگری در سالن های متفاوت برگزار شد که در گروه صنایع دستی 220 متر مربع زمین نمایشگاهی در قالب 15 غرفه همراه با غرفه سازی کامل به 45 هنرمند صنایع دستی در رشته های موتابی، خراطی چوب، گلیم بافی، سنگ تراشی، دارایی بافی، نساجی سنتی و غیره اختصاص داده شد.

ه است.

در بخش گردشگری نیز تعداد 32 کانتر در قالب 750 متر مربع نمایشگاهی غرفه سازی شد و سعی شده به طور کامل از ظرفیت موزه داران، کمپ های کویر گردی و هتل ها جهت معرفی شهر جهانی یزد به بازدید کنندگان استفاد شود.

در خصوص وجه تمایز نمایشگاه امسال با دیگر نمایشگاهها در سالهای قبل باید گفت: امسال شهر جهانی یزد با نام زیر گنبد کبود در این نمایشگاه شرکت کرد و سعی شده از ظرفیت تمامی ارگانها، شهرداری ها و فرمانداری ها استفاده کامل شود.

افتتاح شرکت هواپیمایی یزد در عید مبعث در حاشیه برگزاری این نمایشگاه مهران فاطمی استاندار یزد با اشاره به این موضوع که این نمایشگاه ویترین هویت، اصالت، فرهنگ، ادبیات، معماری و همه شاخص های تاریخی، میراثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی زیرگنبد کبود یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری

روایتی زیرگنبد کبود یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری