مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-10سياسي

نشست بصیرتی رؤسا و مدیران ادارات گچساران با فرمانده سپاه فتح


نشست بصیرتی روسا و مدیران ادارات شهرستان گچساران با حضور سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد، فرمانده ناحیه گچساران در سالن کنفرانس واحد دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران در این جلسه مسئولان ادارات و نهادها و جمعی از اساتید دانشگاه و تشکل های دانشجویی حضور داشتند.

  امید ارغیش رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ارائه گزارش عملکرد دانشگاه آراد این شهرستان گفت: این واحد دانشگاهی در مسیر تعالی خود در حال حرکت است و دانشگاه آزاد اسلامی که ثمره این انقلاب است بر اساس فرامین مقام عظمای ولایت در زمینه علم دانش بنیان در حال اقدامات اساسی است و این واحد دانشگاهی در اغتشاشات اخیر به فضل خداوند موفق عمل کرد.

یداله مرادی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات انجام گرفته توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و یاد و خاطره اسلاتید فقید به ویژه مرحوم حجه السلام شیخ خواجه زاده ،بیان کرد: این نشست بصیرتی از جلسات عالی بوده که برای اولین مرتبه برنامه ریزی شده و سبب رشد بصیرت در مسئولین و اساتید دانشگاه خواهد شد0 سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی مبسوط با تبریک ایام الله دهه فجر خطاب به روسای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بصیرتی رؤسا و مدیران ادارات گچساران با فرمانده سپاه فتح

نشست بصیرتی رؤسا و مدیران ادارات گچساران با فرمانده سپاه فتح