مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-10سياسي

باید مرتب به فکر ابتکار در خدمت رسانی های جدید بود


وزیر راه و شهرسازی در شورای هماهنگی مدیران این وزارتخانه در فرودگاه مشهدگفت : باید مرتب به فکر ابتکار در خدمت رسانی های جدید، نوین و فناورانه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش شامگاه روز گذشته در پایان سفر یکروزه خودبه استان خراسان رضوی با تشکیل شورای هماهنگی مدیران وزارت راه و شهرسازی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با تأکید بر اینکه شأنی جز خدمت رسانی برای خودمان متصور نیستیم، تصریح کرد: دستگاهی که بیشترین تماس را با مردم دارد باید مرتب به مردم گزارش دهد که چه می کند.

وی بیان داشت: اگر صادقانه خدماتمان را به مردم بگویید مردم هم در مشکلاتی که برایمان پیش می اید صادقانه همراهی می کنند.

وی یادآور شد: نباید دچار تکرار کارهای معمولی شویم، باید هرروز متفاوت تر از روز دیگر خدمات به مردم شریف ارائه دهیم و مرتب باید به فکر ابتکار در خدمت رسانی های جدید، نوین و فناورانه بود.

این جلسه با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی از جمله معاون مسکن و ساختمان، معاون معماری و شهرسازی، مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید، مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری، مدیرعامل شرکت راه آهن و مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی و دیگر مدیران ستادی و استانی حوزه راه و شهرسازی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مرتب به فکر ابتکار در خدمت رسانی های جدید بود

باید مرتب به فکر ابتکار در خدمت رسانی های جدید بود