مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-10سياسي

نصب 150 ابر پرچم در پویش پرچم افتخار طی دهه فجر


مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران از نصب 150 ابر پرچم در قالب پویش پرچم افتخار و رونمایی از المان حاج قاسم در بزرگراه شهید سلیمانی در ایام الله دهه فجر خبر داد.

- رضا صیادی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران در چهل و چهارمین بهار انقلاب گفت: با فرارسیدن ایام دهه فجر اکران فرهنگی پویش پرچم افتخار در پایتخت آغاز شد و در قالب آن المانهای یادآور ایام انقلاب در سطح شهر نصب شد.

وی افزود: در حقیقت این پویش روایتگر نقاط عطف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

در این پویش فرهنگی چهل و چهار سال همراهی و در کنارهم بودن ملت شریفمان از جمله دفاع مقدس، آزادی خرمشهر، کشف واکسن کرونا، پیشرفت های دانش هسته ای، رحلت امام (ره) و .

به تصویر کشیده شده است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرتهران ادامه داد: رونمایی از المان حاج قاسم در بزرگراه شهید سلیمانی، برگزاری رویداد هنری کاتبان روایت انقلاب و مرور نوستالژیک شعارهای انقلاب در خیابان های پایتخت، برگزاری آیین سرو قامتان در محل عمارت عین الدوله و رونمایی از 11 نقاشی دیواری از جمله برنامه های ایام دهه فجر است که توسط سازمان انجام شده است.

وی تاکید کرد: در راستای اجرای پویش پرچم افتخار نصب 6 عدد تلویزیون شهری، 4 عدد رادیو انقلاب و 19 دوربین عکاسی در نقاطی از شهر، اجرای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 150 ابر پرچم در پویش پرچم افتخار طی دهه فجر

نصب 150 ابر پرچم در پویش پرچم افتخار طی دهه فجر