مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-10اقتصادي

وزیر راه: ساخت قطار سریع السیر مشهد-تهران تا پایان سال آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش شب گذشته در حاشیه افتتاح طرح های راهداری خراسان رضوی در جمع خبرنگاران در خصوص قطار سریع السیر تهران- مشهد اظهارداشت: - وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت کریدور ریلی شمال - جنوب و ساخت قطار سریع السیر مشهد تهران در ماه آینده آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش شب گذشته در حاشیه افتتاح طرح های راهداری خراسان رضوی در جمع خبرنگاران در خصوص قطار سریع السیر تهران- مشهد اظهارداشت: در سالیان گذشته در خصوص این قطار بسیار بحث شده و تاکنون معطل مانده بود، اما در این دو ماه دولت با عزم جدی عملیات اجرایی این قطار را طی ماه های پیش رو آغاز می کند.

وی افزود: در حوزه جاده ای و ریلی برنامه های راهبردی مفصلی داریم که توافق با طرف های خارجی در خصوص کریدور حمل و نقلی بین المللی شمال- جنوب در مراحل نهایی است.

بذرپاش تصریح کرد: سال آینده اتفاقات خوبی نیز در کریدور ریلی شرق به غرب روی خواهد داد ضمن اینکه احداث و تکمیل کریدور شمال-جنوب در بخش ریلی در حوزه شرقی و مرکزی کشور آغاز می شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این مطلب که تا چند روز آینده با حضور رییس جمهور مسکن های روستایی، تحویل هموطنان روستایی می شود عنوان کرد:بیش از 2 هزار و 800 کیلومتر راه روستایی در کشور افتتاح شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: ساخت قطار سریع السیر مشهد-تهران تا پایان سال آغاز می شود

وزیر راه: ساخت قطار سریع السیر مشهد-تهران تا پایان سال آغاز می شود