مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-10سياسي

تدوین جایزه ملی کیفیت با مدل جهان اسلام


هفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران بر اساس مدل کیفیت جهان اسلام اردیبهشت 1402 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سازمان ملی استاندارد مدل جدیدی برای ارزیابی جایزه ملی کیفیت با عنوان کیفیت جهان اسلام را برای برگزاری هفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران تدوین و به تصویب رسانده است.

مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد درباره نقش قانونی این سازمان درباره برگزاری جایزه ملی کیفیت گفت: برگزاری جایزه ملی کیفیت برابر قانون در انحصار سازمان ملی استاندارد است و هر جایزه ای به هر شکل و نحوی با رویکرد شغلی و کاری که شکل می گیرد، بنا و مبنای قانون مجلس شورای اسلامی را ندارد و این جایزه می تواند خلأ سنوات گذشته را جبران کند.

ساختار مدیریتی این جایزه با به کارگیری مبانی علمی و تخصصی با تکیه بر اصول اسلامی و اسناد بالادستی تدوین شده و به عنوان ملاک اعطای جایزه ملی کیفیت ایران قرار می گیرد.

احسان ساده دبیر جایزه ملی کیفیت و معاون ارزیابی و کیفیت سازمان استاندارد نیز در این باره گفت: مدلی بومی بر پایه علم و تخصص مبتنی بر ویژگی های بومی کشور و همچنین ویژگی ها و مشترکات کشورهای جهان اسلام تحت عنوان مدل کیفیت جهان اسلام در سازمان ملی استاندارد ایران تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین جایزه ملی کیفیت با مدل جهان اسلام

تدوین جایزه ملی کیفیت با مدل جهان اسلام