مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-10بين الملل

سازمان ملل: داعش سفارتخانه های ایران، چین و هند در کابل را تهدید کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری «بلومبرگ» به نقل از مقامات سازمان ملل گزارش داد که داعش سفارت های چین، هند و ایران را در افغانستان تهدید کرده است.

- خبرگزاری بلومبرگ به نقل از مقامات سازمان ملل گزارش داد داعش با تهدید سفارت های چین، هند و ایران در کابل، به دنبال تضعیف روابط طالبان با کشور های مهم منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری بلومبرگ به نقل از مقامات سازمان ملل گزارش داد که داعش سفارت های چین، هند و ایران را در افغانستان تهدید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رسانه، مقامات سازمان ملل گفته اند که داعش با این تهدید سعی می کند طالبان را از کشور هایی که متحد دیپلماتیک طالبان به حساب می روند، منزوی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلومبرگ، تهدید داعش علیه سفارت خانه ها در کابل بخشی از یافته های گزارش سازمان ملل است که قرار است در جلسه شورای امنیت این سازمان ارائه شود.

در گزارش آمده است که داعش با چنین تهدید هایی تلاش می کند روابط بین طالبان و کشور های مهم منطقه را تضعیف کند.

بعد از به قدرت رسیدن دوباره طالبان در افغانستان، داعش حملات گسترده ای را در مناطق پرجمعیت افغانستان انجام داده و در حال حاضر این گروه تروریستی در مقابل حاکمیت طالبان یکی از جدی ترین تهدید های امنیتی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: داعش سفارتخانه های ایران، چین و هند در کابل را تهدید کرده است

سازمان ملل: داعش سفارتخانه های ایران، چین و هند در کابل را تهدید کرده است