مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-10فناوري

علی بابا هم به مسابقه چت بات ها رسید/معرفی هوش مصنوعی جدید از شرکت چینی


علی بابا غول تجارت الکترونیک چینی، روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال کار بر روی رقیب ChatGPT است و به انبوهی از شرکت های فناوری جهانی می پیوندد که عجله دارند تا با چت بات محبوب مبتنی بر هوش مصنوعی مطابقت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از تک اکسپلور، چت بات ChatGPT  توجه ها را درمورد فناوری هوش مصنوعی به خود معطوف کرده است؛ مایکروسافت، گوگل و بایدو همگی برای توسعه چت بات تقلید کننده گفتار انسان، تلاش می کنند.

این سرویس که توسط شرکت OpenAI ایجاد شده است، به دلیل توانایی آن در نوشتن مقالات، شعرها و کدهای برنامه نویسی بر حسب درخواست در عرض چند ثانیه، شناخته شده و باعث ترس گسترده از بین رفتن برخی حرفه ها می شود.

سخنگوی علی بابا روز پنجشنبه به خبرگزاری فرانسه گفت که این شرکت اکنون روی یک بات مکالمه به سبک ChatGPT کار می کند که توسط کارمندان آزمایش می شود.

او از ارائه جزییات در مورد زمان راه اندازی این سرویس یا اینکه آیا بخشی از تاوباو، بزرگترین پلتفرم خرید آنلاین چین خواهد بود یا خیر خودداری کرد.

این اعلامیه چند روز پس از آن منتشر شد که بایدو غول جستجوی چینی گفت که آزمایش چت بات هوش مصنوعی خود را در ماه مارس تکمیل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی بابا هم به مسابقه چت بات ها رسید/معرفی هوش مصنوعی جدید از شرکت چینی

علی بابا هم به مسابقه چت بات ها رسید/معرفی هوش مصنوعی جدید از شرکت چینی