مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-10اجتماعي

جشنواره قرآنی رحمت از سوی موسسه جامعه القرآن برگزار شد


منیر روحی مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن از برگزاری نخستین جشنواره قرآنی رحمت ویژه دانش آموزان مقطع پیش دبستانی و دوره اول مقطع ابتدایی تحت نظارت جامعه القرآن در ایام دهه فجر خبر داد.

- منیر روحی مسئول روابط عمومی مؤسسه جامعه القرآن در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص فعالیت های این مؤسسه در دهه فجر گفت: نخستین جشنواره قرآنی رحمت ویژه دانش آموزان مقطع پیش دبستانی و دوره اول مقطع ابتدایی تحت نظارت جامعه القرآن در ایام دهه فجر در حال برگزاری است و تا فردا 22 بهمن ماه نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: این جشنواره در قالب آزمون و المپیاد قرآنی با حضور قریب به 2300 دانش آموز مقطع دور دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم به صورت مکانیزه برگزار شد و به تمام دانش آموزان شرکت کننده جایزه و کتاب های آموزشی متناسب با سن دانش آموزان اعطا شد البته شگفتاته ای برای برگزیدگان جشنواره در نظر گرفته شده است.

روح: افزود: این جشنواره در رشته های نمایشنامه، قصه گویی و بازی کلاسی با همراهی مربی ویژه دوره اول ابتدایی و فراگیری مهارت روخوانی قرآن ویژه مقطع پیش دبستانی و براساس کتاب دوجلدی روخوانی و حفظ موضوعی و درقالب ارسال فایل تصویری در DVD از سوی هر مدرسه درحال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره قرآنی رحمت از سوی موسسه جامعه القرآن برگزار شد

جشنواره قرآنی رحمت از سوی موسسه جامعه القرآن برگزار شد