مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-10اقتصادي

4950 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و دامداران پرداخت شد


مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس گفت: 4 هزار و 950 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و دامداران مربوط به سال زراعی جاری توسط بانک کشاورزی پرداخت شد.

- محمد حسین رزاق منش در گفت گو با خبرنگار فارس ضمن تبریک دهه مبارک فجر به تمام تامین کنندگان امنیت غذایی کشور و اشاره به نقش بانک کشاورزی در تامین مالی و تحکیم امنیت غذایی ، ارائه تسهیلات به متقاضیان زیربخش های مختلف کشاورزی و بازرگانی را از ابتدای سال جاری تا پایان دیماه را 86 هزار و 619 میلیارد ریال خواند و اظهار داشت: این میزان تسهیلات به 65 هزار و 629 نفر از متقاضیان پرداخت شده و با عنایت به رسالت بانک کشاورزی بیش از 90 درصد از تسهیلات موصوف در زیربخش کشاورزی بوده است.

پرداخت 341 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی وی افزود: تا پایان دیماه بیش از 341 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده که در واقع با پرداخت این میزان تسهیلات، 35 دستگاه انواع ماشین آلات بخش کشاورزی همچون تراکتور، کمباین و دنباله بندها به بخش مکانیزاسیون کشاورزی استان اضافه شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس ادامه داد: همچنین شعب بانک کشاورزی استان فارس در طی این مدت، 120 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری را به 55 نفر از متقاضیان پرداخت نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4950 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و دامداران پرداخت شد

4950 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و دامداران پرداخت شد