مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-10فرهنگي

امضای 8 تفاهمنامه با نهاد های فرهنگی از سوی ساترا


سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، با هشت نهاد، دستگاه دولتی، انجمن مردمی، بنیاد و موسسه در سیزدهمین نمایشگاه فناوری های محتوایی در فضای مجازی(سی تکس) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادداشت تفاهم همکاری امضاء کرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا؛ ساترا با حضور در سیزدهمین نمایشگاه سی تکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هشت نهاد، دستگاه دولتی، انجمن مردمی، بنیاد و موسسه از جمله نهاد کتابخانه های عمومی کشور، بنیاد ملی بازی های رایانه ای، اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی، مجمع ناشران دیجیتال کودک و نوجوان و .

یادداشت تفاهم همکاری امضاء کرد.

همچنین انجام مراحل ثبت درخواست مجوز رسانه های صوت و تصویر فراگیر از طریق پیشخوان الکترونیک صدور مجوز و ثبت و پیگیری شکایات مردمی و انجام مشاوره به شرکت کنندگان در نمایشگاه از جمله دیگر خدمات ارائه شده از سوی ساترا در این نمایشگاه بود.

از دیگر فعالیت های ساترا در نمایشگاه سی تکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه سازی در خصوص معرفی برنامه های سکوهای صوت و تصویر فراگیر حاضر در این نمایشگاه بود.

برگزاری دو نشست با موضوع فرصت های پیش روی صنعت نمایش خانگی و هم افزایی ساترا و رسانه های جمعی برای نقش آفرینی بهتر در زیست بوم صوت و تصویر فراگیر نیز دو برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 8 تفاهمنامه با نهاد های فرهنگی از سوی ساترا

امضای 8 تفاهمنامه با نهاد های فرهنگی از سوی ساترا