مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-10اقتصادي

قطر به دنبال گردشگران ایرانی


مدیر اجرایی توریسم قطر در سفر به ایران، با اعلام این که ایران یکی از 15 بازار هدف گردشگری این کشور است، تفاهم نامه افزایش پروازهای مستقیم بین دو کشور را امضا کرد و از برنامه قطر برای افزایش شمار سفر ایرانی ها به این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قطر در نمایشگاه گردشگری تهران غرفه بزرگی را در اختیار گرفت و قراردادای را با یکی از شرکت های هواپیمایی برای افزایش پروازهای مستقیم بین ایران و قطر امضا کرد.

برتولد ترنکل ـ مدیر اجرایی توریسم قطر ـ همزمان با سفر به ایران اعلام کرد: ایران یکی از 15 بازار هدف گردشگری قطر است تا بازدیدکنندگان ایرانی، قطر را به عنوان مقصد اصلی برای آرامش و تجدید قوا انتخاب کنند.

شرکت در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران این فرصت را به ما می دهد تا قطر نزد ایرانیان بهتر شناخته شود.

او همچنین گفت: حضور در ایران بخشی از ابتکار عمل قطر در پیشبردِ راهبرد توریسم قطر تا سال 2030 است که هدف آن، افزایش سه برابری جذب گردشگر، افزایش 3 تا 4 برابری هزینه کرد گردشگران و افزایش سهم تولید ناخالص داخلی بخش گردشگری به 12 درصد تا سال 2030 خواهد بود.

قطر که با میزبانی جام جهانی 2022 نام خود را به فهرست مقاصد سفر گردشگران بین المللی اضافه کرد، قصد دارد تا سال 2030 سهم گردشگری را در تولید ناخالص ملی به 12 درصد برساند و سالانه میزبان بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر به دنبال گردشگران ایرانی

قطر به دنبال گردشگران ایرانی