مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-10پزشكي

منابع پزشکی در ترکیه: امکانات بسیار کم است، خطر شیوع بیماری وجود دارد


رؤسای انجمن پزشکان استان های ترکیه می گویند که امکانات بیمارستانی و دیگر امکانات بسیار کم است و خطر شیوع انواع بیماری های واگیردار وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به گفته رؤسای انجمن پزشکان و اتاق پزشکان استان های مختلف ترکیه، کار امدادرسانی و تأمین نیازهای اولیه زلزله زدگان به کندی انجام می شود.

به نوشته وبگاه زمان ، آسو کایا جدیک رییس انجمن پزشکان شهر عثمانیه در این باره گفت که تعداد کشته های زلزله در این شهر بسیار بالاست و به سختی جایی برای دفن آن ها پیدا می شود.

او افزود: بیمارستان های دولتی در حال فعالیت هستند، اما نه نانی پیدا می شود و نه آبی؛ شهروندان بیچاره برای قضای حاجت هم با سختی مواجه هستند؛ می ترسم انواع بیماری های واگیردار منطقه را فرا بگیرد .

بولوت آزار رییس انجمن پزشکان شهر شانلی اورفا نیز گفت که خدمات امدادرسانی در شهر پایین است و آسیب دیدگان سعی دارند با امکانات خودشان به بیمارستان بروند.

اسماعیل توسان رییس انجمن پزشکان شهر آدیامان نیز به وبگاه زمان گفت که شهر بر اثر زلزله آسیب زیادی دیده و همزمان امکانات بیمارستانی محدود است و شهروندان در خیابان ها ازدحام کرده اند.

برخی نیز سعی دارند به شهرهای دیگر بروند تا شاید خدماتی دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع پزشکی در ترکیه: امکانات بسیار کم است، خطر شیوع بیماری وجود دارد

منابع پزشکی در ترکیه: امکانات بسیار کم است، خطر شیوع بیماری وجود دارد