مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-10سياسي

اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تمامی شهرستانهای استان خبر داد.

- مهدی عبدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، رأس ساعت 10 صبح روز شنبه(22 بهمن) در سراسر استان کرمانشاه با شعار محوری ایران استوار، 44 سال افتخار برگزار خواهد شد، از عموم مردم انقلابی استان برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.

عبدی مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر کرمانشاه را از میدان انقلاب به سمت میدان آزادی اعلام کرد و افزود: سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن کرمانشاه دکتر مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

عبدی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: این راهپیمایی در تمامی شهرستانهای استان کرمانشاه برگزار می شود.

عبدی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را از توطئه چینی برای ضربه زدن به نظام دلسرد خواهد کرد و زمینه ساز امیدواری دوستان انقلاب خواهد شد.

مسیرهای مراسم یوم الله 22 بهمن استان کرمانشاه به شرح ذیل می باشد: کرمانشاه : میدان انقلاب اسلامی (شهرداری سابق) به سمت میدان آزادی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه

اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه