مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-10اقتصادي

پروژه تعمیرات اساسی نیروگاه خارگ افتتاح شد


به منظور حفظ تولید پایدار برق پایانه نفتی خارگ تعمیرات اساسی نیروگاه بزرگ خارگ به انجام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران ظهر جمعه در این آیین با اشاره به موقعیت استراتژیک جزیره خارگ اظهار داشت: موقعیت استراتژیک و حیاتی آن و عدم اتصال به شبکه سراسری، ایجاب می کند که از منظر پایداری در تأمین برق و آب بسیار مورد توجه قرار گیرد.

عباس غریبی افزود: با توجه به فرا رسیدن زمان انجام تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیروگاه بزرگ خارگ به علت افزایش ساعت کارکرد، اقدامات لازم جهت اجرای کار از طریق برون سپاری در دستور کار مدیریت امور فنی شرکت قرار گرفت.

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: هدف از اجرای پروژه را پایداری در تأمین انرژی در تأسیسات صنعتی، مسکونی و همچنین در حوزه مسئولیت های اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: اجرای این پروژه در طی مدت چهار ماه و با هزینه ای بالغ بر یک میلیون یورو تأمین کالا و 25 میلیارد ریال در اجرای پروژه انجام شد.

غریبی به تأمین آب پایدار در جزیره خارگ نیز اشاره کرد و افزود: یکی از اولویت های اصلی راه اندازی کارخانه آر او است که باید سریع تر در دستور کار قرار و راه اندازی گردد که اطمینان خاطری در زمینه تأمین آب داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تعمیرات اساسی نیروگاه خارگ افتتاح شد

پروژه تعمیرات اساسی نیروگاه خارگ افتتاح شد